Cum am început

Despre mine

Mă numesc Cristina și te invit în lumea organizării casei și biroului tău.

muncesc eficient și mă bucur de viață

Împreună punem în practică idei și sfaturi pentru organizarea spațiului tău

Metoda pe care o folosesc în organizarea spațiilor funcționează! Am început cu casa mea, apoi m-am ocupat de familie și prieteni. Acum pot să mă ocup și de organizarea casei sau biroului tău. După ce prinzi metoda, vei petrece toată viața bucurându-te de un mediu ordonat.

Selectăm împreună și triem
Triere 64%
Mutăm pe categorii
Mutăm 85%
Repoziționăm inteligent
Repoziționare 91%

Zona expertului

În organizare

După ce înveți metoda de organizare a casei tale sau a biroului, intri în acțiune și ai satisfacția lucrului bine făcut.

Gestionarea emoțiilor

Știu că nu este ușor să te desparți de lucruri. Unele îți aduc aminte de cei dragi, altele de echipa ta. Așa ajungi să umpli fiecare colțișor. Te voi ajuta să gestionezi emoțiile ce te țin legat de lucrurile pe care nu le folosești.

Gestionarea lucrurilor

Te voi învăța să organizezi pe categorii și să depozitezi inteligent. Tratează cu respect ceea ce se poate utiliza. Dacă nu ai nevoie, donează!

Gestionarea timpului

Organizarea garderobei, a bibliotecii sau a bucătăriei necesită timp. Metoda mea te va ajuta să te organizezi într-un timp relativ scurt. Totul e să-ți rezervi o zi, să te apuci și să rezolvi în acea zi.

Rezultate pe viață

După ce vei obține primele rezultate nu te mai poți opri. Vei aprecia mai mult lucrurile care te înconjoară, le vei respecta și vei câștiga timp.

DETALII DESPRE ORGANIZARE

Metoda de bază

inainte-de-organizare-declutteringdupa-organizare-decluttering

Înainte

Organizarea hainelor, a obiectelor de bucătărie, a cămării sau a jucăriilor, este de multe ori misiune imposibilă. Iar timpul nu este niciodată suficient pentru organizarea spațiilor de birou, mereu apare ceva de făcut.

Tu sau membrii familiei încercați să puneți lucrurile la locul lor, dar tot nu este loc pentru toate. Deși ești o persoană organizată, nu reușești să deții controlul permanent. Și, uneori, lucrurile arată ca în imaginea din stânga.

După

Metoda pe care o folosesc pentru organizarea întregii case sau a biroului, se bazează pe adunarea lucrurilor pe categorii, apoi trierea și reașezarea acestora.

Lucrurile care nu-ți mai plac pot fi donate. Cele uzate la extrem pot fi trimise la gunoi, dar desparte-te de ele cu drag, au fost de folos în trecut. Reașezarea obiectelor rămase se face prin împăturire sau plasarea în recipienți pe verticală, astfel încât să le vezi imediat ce te uiți la ele.

Principiul de organizare pe care l-am învățat de la Cristina îmi va fi de folos în orice moment. Armonia casei mele este rezultatul pe care mi l-am dorit întotdeauna.
Ana Mareș
Avocat
Close Menu